Barátság

            A mai nap is meghozta gyümölcsét..

Már többször észrevettem, hogy a barátnőim állítják hogy én vagyok a legjobb barátnőjük stb… még is nem egyszer figyelek fel ezt megcáfoló dolgokra…

Rádöbbentem: Nekem nincs is legjob barátnőm!

és arra is, hogy nem is nagyon kell.

mert van nekem legjobb fiú barátom, akiben biztos vagyok, hogy nem ver át, nem beszél ki a hátam mögött és tudom hogy száíthatok rá! 🙂

Persze vannak becses lány barátaim is akikkel nagyon jókat tudok beszélgetni komolyabb dolgokról és akikben meg is bízok, még is vannak lányok, akik mellet úgy érzem magam, mintha másat mondanának, mint amit gondolnak..

A fiúk a legbecsesebbek! :*

Vélemény, hozzászólás?

