Hú jó rég nem jártam itt de most már itt vagyok:D kicsit zűrösek voltak mostanság a napjaim és már itthon gubbasztok egy hete.. lassan megbolondulok a bezártságtól… nincs az a pörgés, nyüzsgés, ami számomra fontos hogy ne punnyadjak el és ne zárkózzak magamba… viszont egy 10 percel ez előtt nemtudom mi ütött belém hirtelen jó kedvem lett (amit az előbb az “imádott” osztályfőnököm kicsit lehúzott de már mindegy) és rájöttem arra, hogy igaza van az egyik jó barátomnak… szarik mások véleményére és jól teszi… 

igaz, hogy sokszor anyit hablatyol, hogy ki se tudok menni belőle de ezt megértettem:D

régebben érdekelt mások rólam alkotott véleménye és elég sokat törtem miatta az agyam és féltem tőle, hogy nem felelek meg azoknak az embereknek akik számomra fontosabbak… féltem, hogy nem felelek meg nekik és elveszítem őket..de rájöttem.. akik igazán fontosak mellettem maradnak és nem kell attól félnem, hogy nem felelek meg mert ők önmagamért szeretnek:) ez egyébként azóta érlelődik benne mióta Kassára kerültem és katam hideget, meleget.. vannak akik kedvelnek , vannak akik kevésbé és valahogy rájöttem, hogy ennyi embernek lehetetlenség megfelelni.. önmagamat adom, okszor hülyeségeket csinálok, vagy olyan dolgokat amiknek semmi értelme , előfordul hogy tévedek vagy idegbajos vayok 😀 de ne érdekeljen más véleménye mert a megfelelni akarás ki készíti az embert.. már csak azoknak az embereknek a vleménye érdekel, akik fontosak és így jobb:) azt csinálok ami jól esik és amitől jól érzem magam:) és már aligvárom hogy visszamenjek Kassára a nyüzsibe^^ hiányoznak az ottani emberek:*

 

azért nem válok nagyképűvé! 😉

Vélemény, hozzászólás?

