Ismét itt a hétvége:) bár a bulizást már tegnap letudtam a bunda avatás alkalmával, a jól megérdemelt pihenésem meglessz:) a diszkó iggenjó volt.. ennyire jó kedvem még nembolt bulin.. igaz, hogy erre egy kis kedvjavító alkohol is rátett, de elmondhatatlanul jól éreztem magam…

ma átlagos napunk volt…Andival jöttünk haza és útközbe egyszer csak nagy lelkesedő hanggal, kidülledt szemekkel megszólal hogy jéééj de nagy cuki kutyaa… énmeg automatikusan egy nagy bundás aranyos bernáthegyi féle nagyságú kutyát képzeltem el magamnak.. de csalódás ért, mivel az Andi szép nagy cuki kutyája egy vézna, vékonylábú, fehér kecske volt:D:D:D én nem tudom, hogy jött ez neki, de lehet hogy még a tegnapi alkohol hatása alatt volt:D

jól éreztem magam az utóbbi napokban.. remélem ez gy folytatódik:)

2 gondolat “” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

