Igen, ők a barátaim:) bár az idők során változunk és jó lenne, ha néhányak közelebb lennének , és azok akikkel eltávolodtunk újra megtalálnánk a közös pontot, a jó emlékek megmaradnak:) az együtt töltött tábor, ami eddigi legjobb táborom volt az életem során, sok dolgot tanultam azalatt a pár nap alatt és egy nagyon értékes barátot is szereztem:)…az átbulizott esték… vagy akár csak a filmezős, lustálkodós délutánok.. ezek mind megmaradnak és boldogan fogok rájuk visszaemlékezni 🙂

hisz mindenki életében vannak időszakok, amikor egy kis időre más iránt érdeklődik, de remélem újra visszatalál a hangulatunk egymáshoz:)

viszont van olyan barátom akinek nagyon örülök hogy van, mert ő a távolság ellenére közelebb áll hozzám, mint aki minden nap körülöttem van:)

szeretem őket mindet:) ❤

Vélemény, hozzászólás?

