Áh végre intrin:).. alig vártam, hogy felérjek.. bár ma még egész jó kedvem is volt suliba de várt rám a megérdemelt pihenés:D egyébkén hétfőn és kedden Pest utcáit jártam.. voltam a fáklyás felvonuláson.. 4 csillagos hotelban voltunk elszállásolva és mindez ingyen úgyhogy egy rossz szót se mondhatok:) és még jól is éreztem magam:D csomót hülyéskedtünk:D képek is vannak amik közül néhányat szándékoztam feltölteni, de Csabi telefonjában vannak, úgyhogy még azokat megszerzem és jönnek:) najó szép napot mindenkinek:) vigyetek egy kis jó kedvet ebbe a szürke időbe:) :*

Vélemény, hozzászólás?

