Helló! Tudom, már rég írtam.. igazából alig vagyok netközelbe, mert mindig csinálok valamit:) Újdonság csak annyi, hogy mostanában úgy érzem instabilak a kapcsolataim a már megszokott barátaimmal.. nem tudom, mi az oka.. lehet, hogy én változtam, lehet hogy ők, de egyes emberektől egyre távolabb sodor az élet, egyesekkel pedig közelebb hoz:) úgy érzem,hogy egy nagyon jó barátnőt veszítek el.. ez folyton zavar és nem  tudom melyikünk változott….

egyébként az egyik nap találtam kint a földön egy lepkeszárnyat.. nagyon örültem neki:)éés íme egy szám mellé, amivel mostanába kizárom a külvilágot, ha egy kis nyugira vágyom:)

Egyébként jövőhéten (18-án) lesz egy éve, hogy Csabival együtt vagyunk:P:) ha csak arra gondolok, hogy 1év, hát rendesen jókedvem lesz tőle:D nagyon szeretem:) ❤

Jelenleg pedig jókedvemvan:) a zene düng, mint mindíg, irkálok a számomra fontos emberekkel.. szóval folytatom az átlagos esti tevékenységem:)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

