áhh elkezdődött a suli és ismét a kollégiumi élet:) dejó^^ ideje volt már hisz hiányoztak az emberek az esti cirkuszok a csajokkal:D egyik este locsolkodoós kedvünkbe voltunk Biával éshát elkezdtük az alattunk lévő balkonon a fiúkat locsolni:D ők is próbálkoztak több-kevesebb sikerrel:D de kis idő múlva a felettünk lévő balkon is csatlakozott és kétszer is kaptam a nyakamba egy csomó vizet:D:D nembaj anyi kell jól éreztem magam:D ez volt talán csütörtökön 😀 szerdán pedig Csabi, Andi, Dávid és én elmentünk az optimába koktélozni és visszafele úton a nagy kereszteződésbe Csabi fogott ölébe kapott és átvitt a háromsávos úton:D:D cseppet veszélyes volt de nagyon élveztem:D szeretem az ilyen őrültségeket:D aztán az intri körül szaladgáltunk mint a bolondok:D nagyon szeretem azt a fiút és az őrültségeit:) najó  hát nagyábol ezek voltak az elmúlt hét legjobb pillanatai:)

Vélemény, hozzászólás?

