OUU csináltam egy  őrültséget és egy nem várt pozitiv viszajelzest kaptam hat fuligg er a szam:Dde amugy nemis ezt akartam leirni hanem h valahogy nemtom mi van velem de igencsak kattog az agyam:D sokszor kaptam már azt a jelzőt, hogy őrült vagyok, mivel elofordult mar nemis egyszer, hogy  a szivemre hallgattam és ennek következtében őrültséget csináltam:D nem tudom miért de ilyen vagyok és ha egyszer valami nem hagy nyugodni, hiába őrültség de megteszem, aztán megbánom, aztán ha pozitív visszajelzést kapok akkor meg se bánom meg:D najo ennek az egesznek semi ertelme amit leirtam de sebaj leirtam es ez most igy jo nekem:D

 

2 gondolat “” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

